Περιγραφή διαδρομών S.M.F 2016

Περιγραφή διαδρομών

Αγώνας Open ορεινής ποδηλασίας 38 χιλ

Ο αγώνας είναι απόστασης 38km μιάς κυκλικής διαδρομής με εκκίνηση και τερματισμό τον λόφο του προφήτη Ηλία στον οποίο βρίσκεται και το κέντρο εκδηλώσεων του 10ου Sfendami mountain festival.

Aπό το σύνολο των 38km, τα 4km είναι άσφαλτος, τα 10km μονοπάτια και τα υπόλοιπα δασικοί και αγροτικοί δρόμοι.
Η διαδρομή θα διασχίσει τα κοινοτικά διαμερίσματα, Αλώνια –Παλαιοστάνη- σε μια διαδρομή πανέμορφη.

Η εκκίνηση δίνεται από τον λόφο προφήτη Ηλία.

Ακολουθούμε κατηφορική διαδρομή σε αγροτικό δρόμο όπου στο 4οkm βρισκόμαστε στο ρέμα των Αλωνίων.
Περνάμε μέσα από το ρέμα και ακολουθούμε ανηφορική διαδρομή για 1km.
Στο 5ο km βρισκόμαστε στον κεντρικό δρόμο των Αλωνίων. Ακολουθούμε ασφάλτινη διαδρομή για 1km και έπειτα κάνουμε δεξιά ακολουθώντας αγροτικό κατηφορικό δρόμο για 1500 μέτρα.
Συνεχίζουμε για πάνω από 3km με ανηφορικό δρόμο και στο 12km συναντάμε άσφαλτο την όποια ακολουθούμε με κατεύθυνση προς Παλαιοστάνη.
Στο 15km βρισκόμαστε στην πλατεία της Παλαιοστάνης στην οποία βρίσκεται

ο 1ος κεντρικός σταθμός .
Φεύγοντας από τον 1ο σταθμό μετά από 3,5km αγροτικού δρόμου βρισκόμαστε στο ρέμα της τεπόνιτσας.
Συνεχίζουμε με ανηφορική διαδρομή για 1k m και στο 19km του αγώνα βρισκόμαστε μεσα στο ρέμα της τεπόνιτσας διασχίζοντας το με 3 περάσματα πάνω από μικρά γεφυράκια

Στο 22ο km συναντάμε την διαδρομή της κατηγορίας fun η οποία έχει 3 μονοπάτια και κινείται μέσα σε δασικούς δρόμους.

Στο 28ο χιλ  συναντάμε τον 2ο κεντρικό σταθμό όπου θα υπάρχει υδροδοσία-τροφοδοσία και τεχνική υποστήριξη shimano
Μετά από την περιπλάνηση ανάμεσα στα μονοπάτια και δασικών δρόμων βρισκόμαστε στον λόφο προφήτη Ηλία στο 38o km.

Περιγραφή διαδρομών  mtb fun 21 xil και ορεινού τρεξίματος 21 χιλ

Ξεκινάει μέσα από τον χώρο εκδηλώσεων τού προφήτη Ηλία και ακολουθεί μία κατηφορική διαδρομή για 1 χιλ μέσα από αγροτικό και δασικό δρόμο .Στον αγώνα ορεινής ποδηλασίας θα υπάρχει όχημα προπομπού και το ελεύθερο θα δοθεί μετά το 1,5 Χιλ Στο 1,5 χιλ. συναντάμε τη βρύση του προφήτη Ηλία.

Από εδώ ακολουθούμε ανηφόρα 150 μετρων  300 μέτρων ,συναντάμε  το εξωκλήσι τις αγίας παρασκευής πού βρίσκεται στο 1,7 χιλ  και μπαίνουμεστο 1ο μεγάλο μονοπάτι μήκους 4,2 χιλ κατηφορικό με μικρές ανοδικές διαδρομές .στο σύνολο τού είναι σαν τούνελ και δεν το διαπερνά καθόλου ο ήλιος. Το μονοπάτι είναι ευχάριστο για τούς αθλητές , έχει μικρά κομμάτια που απαιτούν ελάχιστη τεχνική για τούς ποδηλάτες .

Στην έξοδο του ακολουθούμε ανοδική πορεία για 1 χιλ μέσα από δασικό δρόμο όπου στο 6,5  χιλ Συναντάμε τον 1ο  σταθμό  τροφοδοσίας-υδροδοσίας κάνουμε αριστερά και μετά από 800 μέτρα κατηφορική διαδρομή μπαίνουμε στο 2 κατηφορικό μεγάλο μονοπάτι. μήκους 1.8 χιλ. αρκετά τεχνικό. Εδώ σε 2 σημεία θα υπάρχει σήμανση με 3 βελάκια για ιδιαίτερη προσοχή .για τους ποδηλάτες χρειάζεται αρκετή τεχνική .Στην έξοδο του ξεκινάει δασική διαδρομή ανοδική για 1800 μέτρα όπου στο 14 χιλ. Συναντάμε τον 2 σταθμό αεροπορία τροφοδοσίας-υδροδοσίας .Από το 13 χιλ αρχίζει το 3 μεγάλο μονοπάτι τού αγώνα μήκους 3,2 χιλ κατηφορικό ,οι ποδηλάτες αναπτύσσουν ταχύτητες έως 50 χιλ Στο τελείωμά του μάς βγάζει στο ποτάμι τίς τεπόνιτσας . Κινούμαστε παράλληλα στο ποταμάκι σε μονοπάτι για 800 μέτρα .Στο 16 χιλ .αρχίζει ανηφόρα παρατεταμένη πού κινείται μέσα από δασική διαδρομή.Στο 17 χιλ συναντάμε τον 2 σταθμό αεροπορία υδροδοσίας -τροφοδοσίας

Aπο το σύνολο της διαδρομής τα 10,5 χιλ  είναι μονοπάτια .Η υπόλοιπη διαδρομή είναι δασικοί και αγροτικοί δρόμοι

Τα τελευταία 2,5 χιλ  είναι επίπεδη διαδρομή κινούμενη σε αγροτικό δρόμο .και τερματίζουμε πάλι στον λόφο προφήτη Ηλία από εκεί που ξεκινήσαμε .640 μέτρα το συνολικό υψομετρικό του αγώνα ορεινού τρεξίματος και ορεινής ποδηλασίας

Περιγραφή διαδρομής   ορεινού τρεξίματος 10  χιλ

Ο αγώνας  έχει κοινή εκκίνηση  με τον αγώνα των 20,6 χιλ.

Στο 6,5 χιλ όπου βρίσκεται και ο 1ος σταθμός διαχωρίζεται και ακολουθεί κατεύθυνση για τον λόφο προφήτη Ηλία

Από το σύνολο της διαδρομής των 10 χιλ  τα 5,2 χιλ είναι μονοπάτι και τα υπόλοιπα αγροτικός και δασικός δρόμος .Συνολικά υψομετρικά 340 μέτρα

Περιγραφή διαδρομής   ορεινού τρεξίματος 5  χιλ

Ο αγώνας  έχει κοινή εκκίνηση και τερματισμό τον λόφο προφήτη Ηλία

Κινείται περιμετρικά του λόγου .Έχει ένα μονοπάτι μήκους 1,1 χιλ και η υπόλοιπη είναι δασικός και αγροτικός δρόμος .Η υψομετρική διαφορά είναι 140 μέτρα