Περιγραφή διαδρομών S.M.F 2015

web_sfendami

Αγώνας MARATHON UCI C3 & Open
Ο αγώνας XCM Marathon είναι ενταγμένος στο καλεντάρι της UCI στην κατηγορία C3.

Ταυτόχρονα θα γίνει και ο ίδιος αγώνας κατηγορίας OPEN για οποιονδήποτε ποδηλάτη χωρίς δελτίο.
Είναι απόστασης 58km με εκκίνηση και τερματισμό τον λόφο του προφήτη Ηλία στον οποίο βρίσκεται και το κέντρο εκδηλώσεων του Sfendami mountain festival.
Aπό το σύνολο των 58km, τα 7km είναι άσφαλτος, τα 10km μονοπάτια και τα υπόλοιπα δασικοί και αγροτικοί δρόμοι.
Η διαδρομή θα διασχύσει τα κοινοτικά διαμερίσματα, Αλώνια –Παλαιοστάνη-Καστανιά και Κολινδρό του δήμου Πύδνας –Κολινδρού σε μια διαδρομή πανέμορφη.

Υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία στα διαμερίσματα Παλαιόστανη –Καστανιά και Κολινδρό στα οποία οι συμμετέχοντες θα βλέπουν εικόνες από Κίσαβο-Όλυμπο-Πιέρια όρη –Σέλι- Καιμάκτσαλαν-Παϊκο-Μπέλλες-Χορτιάτη και στο βάθος ο κάμπος της Μακεδονίας και ο Θερμαϊκός κόλπος.

Περιγραφή διαδρομής

Η εκκίνηση δίνεται από τον λόφο προφήτη Ηλία. Γίνεται ένας κύκλος προεκκίνησης (start loop) 2.5km και περνάμε πάλι από τον λόφο προφήτη Ηλία.

Ακολουθούμε κατηφορική διαδρομή σε αγροτικό δρόμο όπου στο 7οkm βρισκόμαστε στο ρέμα των Αλωνίων.
Περνάμε μέσα από το ρέμα και ακολουθούμε ανηφορική διαδρομή για 1km.
Στο 8ο km βρισκόμαστε στον κεντρικό δρόμο των Αλωνίων. Ακολουθούμε ασφάλτινη διαδρομή για 1,5km και έπειτα κάνουμε δεξιά ακολουθώντας αγροτικό κατηφορικό δρόμο για 1500 μέτρα.
Συνεχίζουμε για πάνω από 3km με ανηφορικό δρόμο και στο 15km συναντάμε άσφαλτο την όποια ακολουθούμε με κατεύθυνση προς Παλαιοστάνη.
Στο 17,5km βρισκόμαστε στην πλατεία της Παλαιοστάνης στην οποία βρίσκεται ο 1ος κεντρικός σταθμός (FEED ZONE).
Φεύγοντας από τον 1ο σταθμό μετά από 3,5km αγροτικού δρόμου βρισκόμαστε στο ρέμα της τεπόνιτσας.
Συνεχίζουμε με ανηφορική διαδρομή για 3km και στο 24km του αγώνα βρισκόμαστε στο κέντρο του χωριόυ Καστανιά. Στο σημείο αυτό υπάρχει σταθμός για υδροδοσία.
Η πορεία μας συνεχίζεται μέσα από αγροτικό δρόμο και μετά από 5km. μπαίνουμε στον Δήμο Κολινδρού
Ασφάλτινη πορεία για 2km μας και φτάνουμε στην κεντρική πλατεία όπου είναι το 31km.

Εδώ βρίσκεται ο 2ος κεντρικός σταθμός (FEED ZONE – υδροδοσία-τροφοδοσία )

Συνέχεια με 600 μέτρα ασφάλτινης διαδρομής – βγαίνουμε από τον Κολινδρό ακλουθώντας αγροτικό δρόμο για 5km και φτάνουμε στο ρέμα τεπόνιτσας .
Στο 37ο km συναντάμε την διαδρομή της κατηγορίας fun η οποία έχει 3 μονοπάτια και κινείται μέσα σε δασικούς δρόμους.
Μετά από την περιπλάνηση ανάμεσα στα μονοπάτια και δασικών δρόμων βρισκόμαστε στον λόφο προφήτη Ηλία στο 55o km.

Σε αυτό το σημείο μπαίνουμε στα τελευταία 3 km της διαδρομής του αγώνα XCO και καταλήγουμε στον λόφο προφήτη Ηλία για τον τερματισμό!

Αγώνας  elite men  Xco UCI

Ο αγώνας έχει εκκίνηση και τερματισμό τον λόφο του προφήτη Ηλία .Το μήκος της διαδρομής είναι 5,1 χιλ. από τα οποία τα 2,1 χιλ. είναι  μονοπάτια  και  τα 3 χιλ.  χωματόδρομος , τα υψομετρικά είναι    160 μέτρα.Η διαδρομή έχει απολαυστικά μονοπάτια , το  τερέν είναι  χωρίς  πέτρες ή ρίζες δέντρων και σε ορισμένα σημεία έχει τεχνικά περάσματα και μικρά άλματα  . Η διαδρομή έχει σχεδιαστεί  με  κέντρο τον λόφο προφήτη Ηλία   δίνοντας την δυνατότητα στους θεατές  σε μια  ακτίνα  500 μέτρων από τον λόφο  να παρακολουθούν τους αθλητές σε πολλά σημεία της προσπάθειας τους .

Aγώνας ορεινού τρεξίματος – run  10 χιλ

O  αγώνας έχει εκκίνηση και τερματισμό τον λόφο του προφήτη Ηλία κινείται ανάμεσα σε δασικούς και αγροτικούς δρόμους .από τα 10 χιλ τα 4,5 χιλ είναι μονοπάτια ,στo σύνολό τους είναι ευχάριστα και οι αθλητές κινούνται μέσα σε ένα τούνελ φυσικής ομορφιάς.H συνολική υψομετρική διαφορά είναι 200  μέτρα .Oι διαδρομές είναι χωμάτινες ,δεν έχουν καθόλου πέτρα

Η διαδρομή ακολουθεί για τα πρώτα χίλια μέτρα κατηφορική διαδρομή όπου στο 10 χιλ φθάνουμε στο εξωκλήσι της αγίας παρασκευής και μπαίνουμε στο 1ο μονοπάτι  των αγώνων  μήκους 4 χιλ  . Εδώ υπάρχει και ο 1ος σταθμός υδροδοσίας και ενεργειακών .Από το σημείο αυτό αρχίζει ανηφορική διαδρομή για 1800  μέτρα  , στην συνέχεια ευθεία 500  μέτρων  .Από το σημείο αυτό κατηφορίζουμε για 200  μέτρα  και ακολουθούμε την τελευταία ανηφόρα του αγώνα που μας βγάζει στον λόφο προφήτη Ηλια όπου είναι και ο τερματισμός  του αγώνα

Aγώνας ορεινού τρεξίματος   23 χιλ

O  αγώνας έχει εκκίνηση και τερματισμό τον λόφο του προφήτη Ηλία κινείται ανάμεσα σε δασικούς και αγροτικούς δρόμους .Από τα 23 χιλ τα 10  χιλ είναι μονοπάτια .η συνολική υψομετρική διαφορά είναι 880 μέτρα .οι διαδρομές είναι χωμάτινες ,δεν έχουν καθόλου πέτρα ,όπως και τα μονοπάτια στο σύνολό τους είναι ευχάριστα και οι αθλητές κινούνται μέσα σε ένα τούνελ φυσικής ομορφιάς

Αγώνας ορεινής ποδηλασίας –23 χιλ  fun

O αγώνας έχει εκκίνηση και τερματισμό τον λόφο του προφήτη Ηλία Θα γίνει ένας κύκλος προεκκίνησης  4 χιλ ,και 1 κύκλος των 19 χιλ.    οι αθλητές θα περάσουν μέσα από τον χώρο εκδηλώσεων και θα ακολουθήσουν την διαδρομή του αγώνα .στο σύνολο του ο αγώνας έχει 950 μέτρα υψομετρική διαφορά, συνολικά τα μονοπάτια είναι 11 χιλ. και οι υπόλοιπες διαδρομές δασικοί και αγροτικοί δρόμοι .

Αναλυτική Περιγραφή διαδρομών  mtb fun – run
Ξεκινάει μέσα από τον χώρο εκδηλώσεων τού προφήτη Ηλία και ακολουθεί μία κατηφορική διαδρομή για 1 χιλ μέσα από αγροτικό και δασικό δρόμο .Στον αγώνα ορεινής ποδηλασίας θα υπάρχει όχημα προπομπού και το ελεύθερο θα δοθεί μετά το 1,5 Χιλ Στο 1,5 χιλ. συναντάμε τη βρύση του προφήτη Ηλία.Στο σημείο αυτό οι ποδηλάτες θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή καθώς έχει ένα κατηφορικό μονοπάτι 40 μέτρων,θα υπάρχει ειδική σήμανση. καθώς την προσπερνάμε από δεξιά μας βγαίνουμε σε αγροτικό δρόμο ακολουθούμε ανηφορική διαδρομή για 500 μέτρα, Στο τελείωμα της ανηφόρας ακολουθούμε γρήγορη κατηφορική διαδρομή όπου στο 2,5 χιλ. συναντάμε απότομη ανηφόρα τον τριαντάμετρο μήκους 100 μέτρων με μέση κλήση 20%.Ακολουθεί απότομη κατηφορική διαδρομή για 300 μέτρα και μετά συναντάμε παρατεταμένη ανηφόρα για 800 μέτρα ,ακολουθώντας την στο 4 χιλ βρισκόμαστε στον χώρο εκδηλώσεων λόφο προφήτη Ηλία. Από εδώ μπαίνουμε σε 2 μικρά μονοπάτια μήκους 300 μέτρων .βγαίνουμε σε αγροτικό δρόμο και μετά από 1 χιλ κατηφορική διαδρομή συναντάμε το εξωκλήσι τις αγίας παρασκευής πού βρίσκεται στο 5 χιλ.Μπαίνουμεστο 1ο μεγάλο μονοπάτι μήκους 4,2 χιλ κατηφορικό με μικρές ανοδικές διαδρομές .στο σύνολο τού είναι σαν τούνελ και δεν το διαπερνά καθόλου ο ήλιος. Το μονοπάτι είναι ευχάριστο για τούς αθλητές , έχει μικρά κομμάτια που απαιτούν ελάχιστη τεχνική για τούς ποδηλάτες .Στην έξοδο του συναντάμε τον 1 σταθμό τεπόνιτσα ο οποίος βρίσκεται στο 9 χιλ. ακολουθούμε ανοδική πορεία για 1 χιλ μέσα από δασικό δρόμο όπου στο 10 χιλ κάνουμε αριστερά και μετά από 800 μέτρα κατηφορική διαδρομή μπαίνουμε στο 2 κατηφορικό μεγάλο μονοπάτι. μήκους 1.8 χιλ. αρκετά τεχνικό. Εδώ σε 2 σημεία θα υπάρχει σήμανση με 3 βελάκια για ιδιαίτερη προσοχή .για τους ποδηλάτες χρειάζεται αρκετή τεχνική .Στην έξοδο του ξεκινάει δασική διαδρομή ανοδική για 1800 μέτρα όπου στο 14 χιλ. Συναντάμε τον 2 σταθμό αεροπορία τροφοδοσίας-υδροδοσίας .Από το 14 χιλ αρχίζει το 3 μεγάλο μονοπάτι τού αγώνα μήκους 3,2 χιλ κατηφορικό ,οι ποδηλάτες αναπτύσσουν ταχύτητες έως 50 χιλ Στο τελείωμά του μάς βγάζει στο ποτάμι τίς τεπόνιτσας . Κινούμαστε παράλληλα στο ποταμάκι σε μονοπάτι για 800 μέτρα .Στο 17 χιλ .αρχίζει ανηφόρα παρατεταμένη πού κινείται μέσα από δασική διαδρομή.Στο 18 χιλ συναντάμε τον 3 σταθμό τσαΐρια-καταχαλίτικα υδροδοσίας -τροφοδοσίας και συνεχίζοντας ανηφορικά στό 19,5 χιλ. βρισκόμαστε στην τοποθεσία αεροπορία. Από εδώ ξεκινάει κατηφορικός αγροτικός δρόμος για 1 χιλ .στο 19,5 χιλ συναντάμε την γέφυρα τις καψάλας .Από εδώ ξεκινάει ανηφόρα για 1300 μέτρα, βγαίνουμε στά στριβάδια στο 21,3 χιλ .ακολουθούμε κατηφορική διαδρομή για 1 χιλ στο 21,8χιλ συναντάμε πάλι την ανηφόρα του τριαντάμετρου .κατηφορική διαδρομή για 300 μέτρα και στο 22 χιλ .βρισκόμαστε στην τελευταία ανηφόρα τού αγώνα .μετά από 800μέτρα ανηφορική διαδρομή απότομη βρισκόμαστε μόνο 200 μέτρα πριν τον τερματισμό.Τα τελευταία 200 μέτρα είναι επίπεδη διαδρομή και τερματίζουμε πάλι στον λόφο προφήτη Ηλία από εκεί που ξεκινήσαμε .880μέτρα το συνολικό υψομετρικό του αγώνα ορεινού τρεξίματος .